El passat dimecres aquesta emissora publicava la notícia que l'equip de Govern havia desestimat un recurs presentat pel conjunt de partits a l'oposició en contra de les taxes del 2012, en concret, de la de les escombraries.
En la notícia, es comentava que l'equip de govern va aportar un informe econòmic financer en què es justificava l'increment del 5,5 per cent de la taxa d'escombraries, ja que l'empresa encarregada de la recollida, UrgellNet, també aplicarà enguany un augment del 8 per cent en aquest servei. I per aquest motiu, si la taxa no s'ajustava, la diferència hagués provocat pèrdues de prop de 39.000 euros a l'Ajuntament d'Agramunt.
Doncs bé, l'equip de Govern s'ha posat en contacte amb aquesta emissora per rectificar un error que hi havia en la informació que varen facilitar-nos. La dada correcta no és que si la taxa no s'ajustava, la diferència hagués provocat pèrdues de prop de 39.000 euros a l'Ajuntament; sinó que aquests 39.000 euros són les pèrdues aproximades que tindrà l'Ajuntament d'Agramunt, tot i augmentar la taxa d'escombraries. Per tant, si aquesta taxa no augmentava, les pèrdues encara serien majors.
